Reflexió

Deixar-se estimar: efectes i consequències

Deixar-se estimar té conseqüències en la persona estimada i son les següents: sentit de pertinença, llum, purificació i creativitat. Ho aniré desenvolupant. Sentit de pertinença Jo, quan sentía o llegia que Déu no ens estima a tots per igual, una veu es rebel.lava dins meu, perquè no ho entenia. Potser...
Reflexió

L’art de deixar-se estimar

En veritat, en veritat t´ho dic: quan eres jove et cenyies tu mateix i anaves on volies, però quan siguis vell, obriràs els braços i un altre et cenyirà per portar-te allá on no vols (Jn 21,18). Molts han parlat i escrit sobre l´art d´estimar. Sense anar més lluny, Erich...